Закупівля офісної техніки для кабінету ЗПТ

Закупівля офісної техніки для кабінету ЗПТ
“Благодійний Фонд «Всеукраїнське об’єднання людей з наркозалежністю ВОЛНА» оголошує конкурс з аналізу цінових пропозицій з надання послуг закупівлі офісної техніки для кабінету видачі ЗПТ у КП "Дніпровське лікувально-профілактичне об’єднання "Фтизіатрія" Дніпропетровської обласної ради в рамках проекту “Облаштування сайтів ЗПТ задля якісного супроводу ЛВІН у програмі ЗПТ»” за підтримки МБФ Альянс громадського здоров’я за програмним компонентом 55А.
• Кількість найменувань – 2
• НАЙМЕНУВАННЯ 1- багатофункціональний пристрій
• Кількість одиниць – 1 шт.
• Лазерне МФУ А4 (принтер, копір, сканер, факс);
• Принтер (швидкість: 28 стор/хв, двостороння обробка: до 18 зображень/хв; роздільна здатність: 1200х1200 т/д, пам'ять: 256 Мб (max 256 Мб); час виходу першої сторінки-6.8 с);
• Копір (швидкість: до 28 копій/хв, роздільна здатність: 600х600 т/д, max кол-во копій: 99, масштабування: 25-400%);
• Сканер (швидкість: до 15 стор/хв, роздільна здатність: 1200х1200 т/д, глибина кольору: 24 біт, формат файлів: JPEG, RAW (BMP), PNG, TIFF, PDF);
• Цифрова передача даних: сканування в електронну пошту; сканування в мережеву папку;
• Факс (швидкість: 33,6 Кб/с; дозвіл: 300х300 т/д; швидкий набір: до 120 номерів (119 номерів групового набору), пам'ять: до 1000стр.;
• Функції факсимільного ЗА: адресна книга факсу; швидкий набір; коди оплати факсимільного зв'язку; архівування, пересилання і блокування вхідних факс. повідомлень;
• Дуплекс: автоматично (в комплекті поставки);
• ADF: 35 аркушів;
• Лотки: подачі - 250 л., лоток пріоритетною подачі: 10 л.(max 260 л.), прийому - 150 к.;
• Типи друкованих носіїв: папір (для лазерного друку, звичайний, фотопапір, грубий, веленевий), конверти, наклейки, щільний папір, поштові листівки;
• Щільність паперу: 60-163 г/м2, пристрій автоматичної подачі документів (ADF): від 60-163 г/м2;
• Мови опису: PCL5c, PCL6, PS, PCLm, PDF, URF, PWG;
• ОС: Windows® 10, 8.1, 8, 7, Vista; Apple® OS X EI Capitan (v10.11), OS X Yosemite (v10.10), OS X Mavericks (v10.9); USB Linux;
• Інтерфейс: Hi-Speed USB 2.0; телефонний роз'єм (вхід-вихід), NFC;
• Мережевий інтерфейс: Ethernet 10/100/Base-TX; WiFi 802.11 b/g/n;
• Мобільний друк: HP ePrint; друк Wi-Fi Direct; AirPrint 1.5 з контролем наявності носіїв; Google Cloud Print™ 2.0; підтримка технології Touch-to-Print на основі NFC;
• Панель управління: Кольоровий сенсорний РК-дисплей з діагоналлю 6,9 см (2,7");
• Навантаження: до 20 000 стор/міс; рекомендований місячний об'єм друку (стор): 250-2500;
• Розширені програмні функції: AirPrint 1.5 з контролем наявності носіїв, технологія миттєвого закріплення тонера, технологія HP Auto-On/Auto-Off, картриджі JetIntelligence, сертифікація Morpia, друк Wi-Fi Direct.
• Витратні матеріали:
• CF230A Картридж HP 30A M203/M227 Black (1600 стр)
• CF230X Картридж HP 30X M203/M227 Black (3500 стор)
• CF232A Драм картридж HP 32A M203/M227/M230 Black (23000 стр)
• У комплекті поставки картридж ресурсом до 1600 стор
НАЙМЕНУВАННЯ 2
• Кількість одиниць - 1 шт
• Wi -Fi роутер (кількість антен 3)
Додаткові умови:
Офісна техніка повинна бути у готовому вигляді (зібрана)
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відпуск офісної техніки без ПДВ.
Цінові пропозиції та документи просимо надсилати на електронну пошту : info@volna.in.ua
Останній термін подання документів 20.08.2021 р

Дивіться також

Залишились питання?

Залиште свої контактні данні, і ми зв'яжемося з Вами якнайшвидше, щоб відповісти на ваші питання та допогти Вам

© "ВОЛНА", Всі права захищені