«Наприклад, нещодавно стався випадок коли людина пропустила прийом ліків. Усі намагання соціального працівника зв’язатися телефоном з підопічним або з його довіреною особою були марними. Як надалі з’ясувалося, пацієнт, який знаходиться на немаленькій дозі, попри чинні правила, поїхав в інше місто і при цьому про свої наміри нікого не попередив. На щастя все закінчилося добре. Пацієнт знайшовся, ліки зараз отримує.
Щоб запобігати подібним випадкам у майбутньому, ми під час зустрічі ініціативної групи «Фенікс», обговорили та запланували заходи, які б зменшили, або навіть унеможливили випадки порушень правил з боку пацієнтів сайту ЗПТ», - розповів про хід зустрічі Vlad Esenenko, регіональний представник БО БФ «ВОЛНА» у Миколаївській області.
«Як правило, у кожного учасника програми має бути посвідчення, у якому зазначено актуальний номер телефону і контакти соціального представника. Тому, під час зборів, я окремо наголосив на тому, що у кого нема, хто загубив такий документ, його можна відновити. Це, у першу чергу, треба вам. Обов’язково повинен бути зворотний зв'язок

", - зауважив Vlad Esenenko.