14.04.2021
«Приїхавши на сайт видачі препарату, я поспілкувалася з соціальним працівником та клієнтами сайту й дізналася, що ніяких змін поки що не планується. Пацієнти будуть і надалі отримувати препарат кожного дня, як і до карантинних заходів. Ситуація може змінитися тільки в одному випадку - якщо буде прийнято рішення про припинення роботи міського транспорту. Станом на сьогодні клієнти продовжують отримувати рідкий «Метадон» кожного дня, окрім тих, які не можуть самостійно приїхати на сайт. До них лікарі роблять виїзди», - розповідає Інна Негода, регіональна представниця БО БФ «ВОЛНА» в Києві.
Пацієнти ЗПТ ставляться до ситуації з рідким «Метадоном» з більшим розумінням.
Наприклад, порадував один момент: ще пару тижнів потому було багато скарг від клієнтів стосовно переведення на отримання препарату кожного дня. Тоді клієнти розповідали, що краще вони перейдуть на платні рецепти та відмовляться від участі у програмі. Зараз настрої змінилися, люди з розумінням ставляться до ситуації, яка склалася.
Почула від клієнта таке висловлювання: «Я розумію, що зараз змінити ми нічого не можемо, тому навіщо починати кричати та щось вимагати від лікарів, які просто виконують свою роботу. Я розумію, що у зв’язку з пандемією багато чого змінилося в країні, і отримання рідкого препарату кожного дня – це далеко не найгірший варіант. Я сам живу не в Києві, але готовий їздити, хоча й сподіваюся, що скоро ситуація зміниться».

Залишились питання?

Залиште свої контактні данні, і ми зв'яжемося з Вами якнайшвидше, щоб відповісти на ваші питання та допогти Вам

2019, "ВОЛНА", Всі права захищені